Semanis Kurma.............

Salam…
16 November 2010, aku akan menyambut ulang bulan perkahwinan ku yang ke-6 tahun. Itu bermaksud  aku dan suami telah di nikahkan pada 16 November 2004. Itu pun setelah kami di tunangkan selama 6 bulan.
Saja aku wujudkan blog ni, utk berkongsi suka duka menjadi seorang isteri kepada seorang suami yang mempunyai seorang isteri…

Namun begitu kehadiran blog ini bukanlah bertujuan untuk menguris hati mana2 pihak isteri, suami, mak mertua, pak mertua, pak menakan dll.

Antara tujuan aku berblog:-
* Buat bacaan suamiku dengan harapan segala luahan rasa suka duka ku dapat sampai dengan mudah padanya setelah beliau membaca atau terbaca blog ini.
* Buat bacaan anak-anakku yang bakal pandai membaca dengan harapan mereka renung-renungkan susah payah aku mengandung, melahirkan dan membesarkan mereka.
* Buat bacaan kawan-kawan dan keluargaku yang lama tak jumpa dengan harapan mereka sentiasa di kemaskinikan dengan cerita terbaru kehidupan ku.
* Buat bacaan reader-reader internet dengan harapan dapat lah aku berkongsi pengalaman menjadi seorang isteri bersama mereka.

Dengan itu aku, sebagai isteri kini sedia berblog setelah di beri izin oleh suamiku.
Sebarang komen dan pandangan anda, amat di alu2kan dan disenangi oleh kami sekeluarga...

Sekian. Salam Blogging!

No comments:

Post a Comment

My Blog List

FreeBack

Name:
Email Address:
Phone Number
Mailing Address
Message

This online form was provided by Freedback.

Chat Zone